Skip links

ЗАЩО СПРЯХТЕ КЛИЕНТСКИТЕ КАРТИ?

В днешно време системата за лоялност, използваща клиентски карти, се оказа изчерпана. Много често клиентите забравят картите си и ги губят. Налага се да си припомнят къде им е картата, къде са я сложили, след това да я показват на касата като някакъв пропуск, да водят сметка на събраните точки и да следят кога ще изгорят, а също и за кои стоки могат да ги използват, а за кои – не. Защо да усложняваме нещата?
Защото ценим всеки клиент, посетил гастрономите от нашата верига.
КЛИЕТСКИ КАРТИ VS КУПИ ПОВЕЧЕ И ПЛАТИ ПО-МАЛКО
В тази връзка решихме да заменим Клиентските карти с нещо „по-изгодно“ – КУПИ ПОВЕЧЕ И ПЛАТИ ПО-МАЛКО. Тук всеки клиент има възможност да напазарува нещо по-евтино, без да му се налага да съхранява в портфейла си поредната пластмасова карта. За сравнение – при картовата система имаше условие за минимална покупка от 15 лв, а сега е достатъчно да купиш повече от 1 бр. Тогава картодържателите спестяваха 7%, а сега спестяват минимум 20%. Тествахме системата в няколко магазина от веригата, като избрахме две съвършено различни групи стоки и ИНТЕРЕСЪТ БЕШЕ ГОЛЯМ.
Поетапно започваме да включваме и други стоки, които може да откриете по етикетите с две цени и символите на тях „КУПИ 2БР“ или „КУПИ 3БР“.
Преценете сами, кое е по-интересно за вас – дали да Ви предлагаме да размените точките си за тигани, ножове, отстъпки по бензиностанции, ваучери за козметични салони и СПА процедури или да си купите 2 бутилки грузинско вино или 3 броя кондензирано мляко с по-голяма отстъпка. В първия случай Ви ограничаваме в избора, а във втория пестите средства.
През 2020г поехме курс към още по-плътно сближаване с клиентите ни и обратната връзка е много ценна за нас. Навярно усетихте, че ние искаме да се различаваме от другите вериги и затова предлагаме нещо попросто, по-изгодно и по-различно. Купувайте смело.
Останете наши лоялни клиенти и споделяйте своите мнения и коментари, като използвате удобните за Вас начини – уеб страница, фейсбук, е-мейл или телефон.
Заместник изпълнителен директор Страхил Бойчев