Skip links

Отзиви и Предложения

Винаги се стараем да бъдем максимално открити в общуването с нашите клиенти и доставчици и се радваме, когато получаваме обратна връзка.

Харесва ни адекватната критика и сме благодарни за конструктивните съвети, помагащи ни да ставаме все по-добри.
Не се колебайте да изразите мнението си. Ще Ви бъдем благодарни, ако оставите отзива си тук!

Ако откриете грешка, моля, изберете част от текста и натиснете
Ctrl+Enter
3.7 3 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
71 Comments
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Събева
Събева
6 days ago

Здравейте, пазарувам често във вашия магазин на Бул. Шипченски прохпд. Имате много любими за мен продукти. Единствената ми забележка е към топлата ви витрина. Обичам руските пирожки, но вашите са изключително сухи и на пресни досега не съм попадала. Всеки път са твърди и сухи. Не може ли да промените тактиката?

Администратор
Admin
Reply to  Събева

Пирожки се пекат всяка сутрин!
Мениджърът е проверил качеството на място, не са открити нарушения.

кехайова
кехайова
17 days ago

Добрый день! При возможности, когда бываем в Софии или в Пловдив, мы любим и стараемся закупить любимые продукты в Березке. Но мы живём в г.Смолян и хотели бы делать заказы онлайн. Это возможно?

Администратор
Admin

Добрый день!
shop.berezka.bg

Валентин
Валентин
21 days ago

Здравейте, в два от вашите магазини в София, на ул.Оборище и бул.Дондуков, за продуктите, които се продават на килограм и се теглятат от касиера, не се изважда тарата на амбалажа от общото тегло на стоката. Така например днес, 3.11.2020 в магазина на Дондуков купих пушена скумрия 362 гр. по 19.90 за кг. От тези 362 гр. найлоновото пликче и амбалажната хартия тежат 14 гр., което е 0.30 лв. от сумата за скумрията. Естествено второто претегляне беше в къщи. Ами ако бях купил сьомга по 75 лв./примерно/ за килограм това пликче и амбалажната хартия щяха да ми струват 1.05 лв. Преди… Read more »

Администратор
Admin

Много сме ви благодарни за сигнала! До понеделник ще имаме сериозно решение по този въпрос.

Альона
Альона
22 days ago

Здравейте! Защо в магазин онлайн березка не може да се види цените на продуктите и да се поръчат?! Благодаря

Биляна Белева
Биляна Белева
1 month ago

Здравейте.
Забелязвам, че във Вашите магазини има шампоан на марката Natura Siberica. Изключително съм доволна от тях, но за съжаление трудно мога да намеря марката на други места.
Тъй като забелязах, че има само един вид, въпросът ми е има ли начин да заредите и други видове в асортимента?
Благодаря предварително.

Администратор
Admin

Добър ден!
За съжаление днес този продукт няма актуализиран сертификат за Европейския съюз. Работим по тези въпроси, но не можем да кажем кога ще можем да доставим този шампоан отново.

тодор тодоров
тодор тодоров
1 month ago

Много Ви благодаря, че присъствате на Българския пазар

Администратор
Admin

Благодаря!

Весела Стоилова
Весела Стоилова
1 month ago

Здравейте, приятели!
Днес посетих магазина ви на ул. Солунска 43 и честно да си призная… не ми се тръгваше. Възхитена съм от отношението на прекрасните хора, които работят там! Безкрайно мили, сърдечни, компетентни и позитивни! Кафето ми придоби друг вкус! <3
Благодаря ви!

Администратор
Admin

Благодаря ви много!

Елена ДИмитрова
Елена ДИмитрова
1 month ago

Здравейте, преди време в магазин Берьозка във Варна видях да предлагат кукла Чибурашка, която има няколко мелодии и пее.Ще я получите ли отново или не ? Казаха ми,че в момента я няма.Можете ли да предлагате във вашите магазини и руски съдове за готвене – от чугун, руска керамика или друг материал ? Редовно пазарувам от вашите магазини и стоките ми харесват – пасти за зъби и козметика, средства за лечение, зърнени продукти – просо, елда, перлен ечемик, краве масло, риба, както и салати.Харесват ми също така и квас, каменна сол, консерви.Стоките са качествени. Поздрави, бъдете здрави, лека работа на целия… Read more »

Администратор
Admin

В момента търсим нов доставчик на такива кукли, който би бил адекватна цена и добро качество.

Ивайло
Ивайло
1 month ago

Здравейте.Една от любимите ми добавки към водката е “fishka”.Последния път обаче, се разочаровах от вкуса на пушените калмари ! Направи ми впечатление различната опаковка ,страната на произход и най-вече тежкия вкус на пушек!Моля ,върнете старите доставки !

Администратор
Admin
Reply to  Ивайло

Доставчикът не се е променил. Мога ли да получа повече информация?

Добрин Парашкевон
Добрин Парашкевон
1 month ago

Добър ден от Ямбол. При нас има лошо отношение стоки с минал срок на годност липсва водка Казашкая рада и Калашников питаме казват че от склада не им давад.

Администратор
Admin

Здравейте, благодарим за сигнала. Относно лошото отношение – скоро ще има резултат. Започнахме да работим с този магазин от веригата по-плътно и се надяваме нещата да се променят. Водка Калашников вече има – 3 вида, а водка Казацкая рада – на този етап не предлагаме във веригата, но скоро ще я заредим. Заповядайте отново.

Дарина Карчева
Дарина Карчева
2 months ago

Здравейте, Зарадвах се ,когато в Ямбол беше открит поредния магазин “Березка” или “Берьозка” на български. Но колко беше голямо разочарованието ми ,когато разбрах ,че тук не се предлагат продуктите от лечебната козметика. Защо нашия магазин е ощетен в това отношение? Много харесвам и използвам руски продукти,пастите за зъби са също страхотни и когато отида на море ,особено в Поморие в техните магазини са заредени с много руски продукти. Имам молба към собственика или собствениците ,да заредят и нашия магазин с продуктите от лечебната козметика. Имам и предложение : моля внесете от страхотния руски “Цигапан”-това предполагам знаете ,че е хранителна добавка… Read more »

Администратор
Admin

РЗИ Ямбол не позволи продажбата на лечебна козметика в нашия магазин в град Ямбол((.
Към днешна дата /22.09.2020 год./ ситуацията е без промяна.

Даниела Огнянова
Даниела Огнянова
2 months ago

Здравейте!
На 16.09.2020 г. закупената руска салата от магазинът Ви в гр.София на ул.Тодор Каблешко 39 се оказа развалена и с кисел вкус само след два дни.
Ние сме редовни Ваши клиенти !
При сезиране на Вашия персонал за разваления продукт ни бе отговорено, че руската салата може да се смени, само ако е закупена предишния ден или 24 ч. по-рано. Въпросът ми е колко е срокът на годност на руска салата ???

Администратор
Admin

дравейте,
пиша ви във връзка с вашия коментар към магазин Березка с адрес Тодор Каблешков 39.
Искренно съжеляваме за неприятаната ситуация която се получи с руската салата.
Каним ви да се извиним, и да ви почерпим с прясна руска салатка)

Поздрави,
управител Березка Борово Иван Ганчев

Елена
Елена
2 months ago

Здравейте, Магазините “Берьозка” отдавна са харесвани от семейството ми. Най-често пазаруваме в магазина на Шипченски проход и бул. Черни връх 44-46 (той се намира близо до работното ми място). За съжаление, персонала на бул. Черни връх е сменен. Пълно разочарование. Вечно се подреждат продуктите, като кашоните не се прибират, а се хвърлят на пода пред клиентите. Хем е грозно, хем ти пречат да разгледаш нещата. Днес реших да си взема любимият хот-дог с руска салата. За моето учудване, кремвиршчета ( в количества за няколко хот-дога) вече са били подредени върху нагревателя. Съответно от свежестта им не остана почти нищо. Разбирам,… Read more »

Администратор
Admin
Reply to  Елена

Благодаря ви за вашето съобщение!
Ще вземем това предвид. Ние следим качеството на услугата за всички наши клиенти!

Дима Златанова
Дима Златанова
2 months ago

Здравейте, дами и господа от веригата магазини “Березка” в България!
Пише Ви ваш потребител от Бургас във връзка с балсам възстановяващ хрущал/ стави: Бальзам Живокост Бозвелия 75 ml.. Защо го няма в Бургас и има ли го другаде останал във Вашата Мрежа? Предвиждате ли следващо зареждане?
Поздрав!

21209-0-9-7-e-097e2b0d57716736fd85e7a6a90b988662fcd2e8_21209_1.jpg
Администратор
Admin

Добър ден!
Днес имаме алтернатива: УМЕН КРЕМ С МУМИЙО И ЖИВОКОСТ 125мл ДИКУЛЯ
https://shop.berezka.bg/bg/lechebnaya-kosmetika/umnyy-krem-mumie-i-zhivokost-125ml-dikulya/

Петкова
Петкова
2 months ago

Здравейте! На 07.09.2020г. около 12:30ч. посетих магазинът Ви на бул. Ломско шосе в гр. София. Исках да закупя от барчетата с извара, които са с няколко вкуса и които струват по 1.50 лв, но в промоция, когато се закупят 3 бр. са на цена 1.00 лв. Тогава дамата, която беше зад касата ми каза, че трябва да взема барчета от един и същи вкус, за да ги купя по 1.00 лв, в противен случай ще ми ги таксува по 1.50 лв всяко, защото промоцията не важи. Отговорих й, че това не е вярно и явно не е запозната, тъй като… Read more »

Администратор
Admin
Reply to  Петкова

Благодаря, че се свързахте с нас!
Въпросът ви е препратен до управителя на магазина и ще бъдете свързан с контакта, който сте оставили по този въпрос!

Доротея Ковчазова
Доротея Ковчазова
2 months ago

Здравейте,
Много харесвам продуктите в Магазини Берьозка, и често пазарувам от тях.
Интересува ме дали ще въведете отново клиентските карти? Бяха приятен комплимент към редовните ви клиенти.

Администратор
Admin

Анулирахме клиентски карти, защото ние ценим всеки клиент и за повечето от популярните продукти сме въвели по-благоприятни условия за абсолютно всички. Купете повече от 2 броя и вземете 20% отстъпка.

Иван
Иван
3 months ago

Здравейте. Каква е причината да поскъпнат с 40% пелмените?

Администратор
Admin
Reply to  Иван

Наистина, пелмените поскъпнаха, но с не повече от 20 % през последната година – проверихме.
Причините за това са много:
1. Доставчиците на месо повишиха цените си с 35%
2. Лукът поскъпна с 50%
3. Брашното и яйцата също поскъпнаха с 15-25%
Стараем се да поддържаме цените възможно най-приемливи за клиентите и в същото време да запазим рецептата непроменена – защото ценим всеки един от нашите клиенти. И не можем да си позволим да добавяме заместители и подобрители на вкуса.
Надяваме се, че ще проявите разбиране.

Любомир Чилингиров
Любомир Чилингиров
3 months ago

Здравейте, аз съм много голям фен на Вашите магазини и редовно пазарувам от Вас, но прекратихте да продавате сухарики и гренки. Моля започнете да ги продавате отново или ако има вариант да си поръчам от Вас да докарате, ще платя предварително ако е нужно. От Повдив съм, много ще съм Ви благодарен ако обмислите това.

Администратор
Admin

Гренки
Кисело-сладки чеснови сухари и Ръжен хляб c чесън от латвийския ни производител “Sladus Maiznieks” – семеен бизнес за производство на отлични хлебни изделия, придобил голяма популярност в Европа.

Чесънът придава на хляба незабравим вкус. Нужно е само веднъж да замезите с тези сухари, отпивайки от любимата си бира, и ще почувствате сътворението на едно великолепно съчетание. А ако решите да задържите сухарчето да се изтопи в устата, ще се насладите на цяла гама от вкусове.

Красимира Малинова
Красимира Малинова
3 months ago

Здравейте, какъв ви е критерия за подбор на персонал.Кандидатствала съм много пъти за вашите магазини.Дори имам абонамент на вашите обяви и виждам, че търсите редовно хора.На какво ниво трябва да е руският език.Имам доста опит в търговията.

Администратор
Admin

Критериите за оценяването на кандидате са посочени в самата обява, С предимството се разглеждат кандидатие със свободно владеене на руският език.

Георги Станчев
Георги Станчев
3 months ago

здравейте, пиша винвъв връзка с продукт сьйрок който преди се продаваше принвас и стоеше в хладилната част. Днес си купих за пореден път този продукт от магазина ви в рунг мол софия. взех един брой от нещо като фризер но не обърнах внимание.. след като го отворих и едва не си счупих зъбите, се оказа, че това не е меко а вече е твърдо. колежката ви вдигаше рамене и ми обясни как това седяло там винаги. а аз повярвайте ми и от ваш магазин и в санктпетербург съм ял, на такова състояние на този продукт не бях попадал. лично аз… Read more »

Администратор
Admin

Здравейте, г-н Станчев.

В голяма част от магазините ни този продукт се продава във фризери в замразено състояние ( минус 18 градуса), както е указанието на производителя. Необходимо е да изчакате 20 минути и продуктът ще стане по-мек. Прави сте, че в Русия те се разпространяват охладени, но тук все още този продукт не е толкова разпознаваем за нашите клиенти. Настина, съжаляваме за причиненото неудобство и се надяваме, че ще останете наш клиент.

Дина Велкова
Дина Велкова
4 months ago

Здравейте, До днес се отнасях с подозрение към хвалебствените коментари по сайтовете. Всеки търговец има приятел, съсед, брат и сват, та от всеки по един пост – ето ти харесван магазин. Сега с признателност към хората на “Березка” пиша това. Утре имаме годишнина, любители на руската кухня сме и логично сме постоянни клиенти още от първия магазин в София. Купих пакетирани две големи диви риби мариновани. Разрязвайки рибата се натъкнах на неприятна гледка. Позвъних на два от телефоните, които открих. На втория се свързах със служител, на когото обясних проблема. Получих спокоен и адекватен отговор да върна рибата в магазин… Read more »

Администратор
Admin

Благодаря!
Това е само наша работа.
Ние ценим всеки клиент!

Борислава
Борислава
4 months ago

Здравейте, мога ли да попитам що за странна промоция имате. Всички видове кондензирано мляко са на една цена, но промоцията важи само ако купя три еднакви. В това няма логика а м и ощетява като ваш редовен клиент. Така или иначе си взех три бурканчета, варена, с кафе и обикновена, но не получих промоция. Тези дребни детайли вгорчават вкуса.

Администратор
Admin

Извиняваме се – това са временни затруднения със софтуера, които не могат автоматично да зададат отстъпка в фискален бон. Тази промоция работи по такъв начин, че да се избегнат грешки и недоразумения. Но ние вече работим по него и скоро ще можете да закупите микс от кондензирано мляко за тази промоция – следете новините на уебсайта или в официалната ни страница във Facebook.

Андрей
Андрей
4 months ago

Добрый вечер.

Хотим отметить качество обслуживания и прекрасную клиентоориентированность магазина на Солунской (София) . Отдельное спасибо менеджеру Бобби. Эталон правильной коммуникации с клиентами и просто прекрасных человеческих качеств.

Администратор
Admin
Reply to  Андрей

Спасибо! Рады вашей оценке!

Светла
Светла
4 months ago

Здравейте, пазарувам често от вашия магазин на улица Солунска и желая да благодаря за отзивчивостта на един ваш служител от този магазин – Боби за грижата му и отношението му към клиента -нещо изключително рядко срещащо се в наши дни .Боби -благодаря ти ! Независимо дали покупката ми ие 3 лв или 30 лв – персоналното отношение към клиента го има!Искрено се надявам твоите рабодатели да успеят да те задържат на работа и да те мотивират подобаващо. Магазинът също така винаги е зареден , продуктите са свежи и пресни, останете все така позитивни, добронамерени и усмихнати! И ако има възможност-добавете… Read more »

Администратор
Admin
Reply to  Светла

Много благодаря! Винаги се радваме да ви видим в нашите магазини!

НадяКирязова
НадяКирязова
4 months ago

Ключодържател Чибурашка дали има в наличност?

Администратор
Admin

за съжаление не

Даниел Петров
Даниел Петров
5 months ago

Във сайта къде са цените или кога как дойде

Администратор
Admin

Цените са в нашия онлайн магазин.
Не планираме да добавяме към текущия сайт.

Ивета Христова
Ивета Христова
5 months ago

Попринцип живея в Надежда, но работя в центъра. Най-често пазарувам в магазинът на Солунска. От скоро там работи едно ново момче, чието име не помня обаче е страхотен търговец и много любезен продавач. Адмирации, пазаруването при него е удоволствие. Нямам навика да пиша отзиви където и да е, но в тази ситуация нямаше как да не напиша, тъй като съм много доволна.

Биляна
Биляна
5 months ago

Не е лошо да публикувате работното време на обектите си!

Администратор
Admin
Reply to  Биляна

Ние проверяваме вашата информация. Но ако посочите кой магазин, ние ще го поправим по-бързо.

Борислав
Борислав
5 months ago

Здравейте! Поздравления за новия сайт! Пожелавам Ви успехи и много нови клиенти! Аз купувах гречка Ярмарка , но сега не я виждам. Бихте ли казали дали ще се поддържа в бъдеще!

Администратор
Admin

Поради затварянето на границата доставките на елда бяха ограничени.
Ако всичко върви добре, тогава приблизително в средата или края на юли “Панаирът” отново ще бъде в магазините.

ели
ели
5 months ago

Здравейте, има ли някаква конкретна причина от магазина на Витоша да гърми нон стоп музика на високи децибели?

Питам като живущ и потърпевш

Администратор
Admin
Reply to  ели

Благодаря за доклада.
Вече е изпратено съобщение до мениджъра. Вече трябва да се вземат мерки.
Винаги се радвам да помогна.

Ралица
Ралица
6 months ago

Здравейте. В предишния сайт имаше рецепта за крем за торта с блатове медовик, но сега не я откривам. Ще бъде ли възможно да я публикувате или да ми я изпратите? Благодаря предварително 🙂

Администратор
Admin
Reply to  Ралица

Добър ден!
Наистина – премахнахме рецептите от сайта.
Секцията с продукти все още се разработва.
Но можете да гледате рецептата в последното ни кулинарно видео за блог:
https://youtu.be/9X6h8j-07Xo

Видка Атанасова
Видка Атанасова
6 months ago

Привет. Името ми е Видка Атанасова. Ваш редовен клиент съм и любител на руската кухня и продукти. Основно купувам от магазините в Пловдив гречка, пшено , възползвам се и от готовите храни понякога. Поздравления за новият ви сайт. Изглежда добре , а и онлайн магазинът също се поддържа добре. Но… има нещо , което ми липсва… нещо което очаквах с нетърпение всеки месец… това е месечния ви журнал… вътре откривах интересни истории, списваше се доста приятно , дори съм минавала да си взема от магазина понякога само журнала и нищо повече… но ми липсва тук в сайта… свалях си го… Read more »

Администратор
Admin

Премахнахме списанията, за да ускорим сайта.
Ново решение все още се разработва, така че за всички посетители би било възможно най-удобно и бързо да намерят това, което търсят.
Сега се концентрираме върху фирмените новини и седмичните промоции, така че те да са достатъчно бързи и разбираеми за всички.
Благодарим Ви за отзивите, отчитаме желанията на всички наши клиенти.

Видка Атанасова
Видка Атанасова
5 months ago

Чудесно. Дано намерите решение за журналите. Все пак електронния журнал пести и хартия и се грижи за природата, а и е удобен за разглеждане по всяко време.

Даниела Лалова
Даниела Лалова
6 months ago

Здравейте, дългогодишен почитател съм на веригата Вашата верига магазини и със задоволство отбелязвам, че с времето се подобрява политиката компанията спрямо клиента. Редовно пазарувам от централните магазини. Искам да отделя специално внимание на обекта, който е на ул.Солунска (предпочитан от семейството ми).Качеството на обслужване и компетенността на работещите (не дефинирам длъжностите, тъй като не съм запозната) за мен е най-високо ниво. Има приемственост между различните хора през рализличните периоди. Напоследък срещаме там с Боби, който има талант за комуникация с хора и компетентността да управлява. Специални адмирации към неговата работа и отношение към фирмата. Няма да отправям негативни забележки по… Read more »

Георги Динков
Георги Динков
7 months ago

Здравейте.Искам да попитам защо не си оправите сайта. Преди имаше описание на продуктите предлагани в магазините и от кого са произведени.Сега няма нищо като искаш да разгледаш продуктите.

С най-добри пожелания.

Администратор
Admin

Здравейте
“Продукти” е в процес на разработване.
Определено ще го допълним.

Димитър Кондов
Димитър Кондов
7 months ago

Здравейте.Днес купих 2 сметани Senoliu -30% жирности от магазина Ви в Стара Загора. За моя голяма неприятна изненада и двете имаха петна от мухъл отгоре. Срока на годност, който е на опаковката е 22.04.2020. Нашето семейство е постоянен клиент на Вашата верига.И друг път сме имали малки проблеми, лепнеща сьомга, стари покрити с бяло бонбони. За първи път Ви пиша за да можете да вземете мерки и да ни радвате и за в бъдеще с продуктите си.На рафта имаше още доста сметана.Дано и други клиенти да не се окажат в нашето положение.Направил съм снимки, ако Ви трябват. Разберете, че не… Read more »

Администратор
Admin

Здравейте, благодаря за обратната връзка! Настина нямаме подобни сигнали във веригата, ако намерете време – заповядайте в магазина, ще ви подменим стоката или ще ви върнем сумата. Още веднъж, Благодарим

Милен Върбанов
Милен Върбанов
7 months ago

Здравейте,

много се радвам на магазините ви. Живея близо до Оборище и ходя отвреме навреме в магазина ви там. Но го ремонтират и реших да ида на Жолио Кюри. Асортимента ви е много добър, но обслужването на Жолио Кюри не е на необходимото ниво за Берьозка Плюс. Освен това бих искал да попитам с каква квадратура горе-долу са вашите магазини – Берьозка и Берьозка Плюс. Питам ви това не от любопитство, а от професионален интерес.

Администратор
Admin

Здравейте и благодарим за обратна връзка. В отговор на въпроса ви – магазините са с различна квадратура от 40кв.м. до 80кв.м. Изключения правят няколко магазина, като един от тях е този на Жолио Кюри. Ние го ребрандирахме преди известно време, така че марката “Березка Плюс” вече не съществува. Заповядайте отново!

71
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: