Skip links

Отзиви и Предложения

Винаги се стараем да бъдем максимално открити в общуването с нашите клиенти и доставчици и се радваме, когато получаваме обратна връзка.

Харесва ни адекватната критика и сме благодарни за конструктивните съвети, помагащи ни да ставаме все по-добри.
Не се колебайте да изразите мнението си. Ще Ви бъдем благодарни, ако оставите отзива си тук!

Но няма да бъдем обидени от адекватна критика и дори обратното – ще сме благодарни за конструктивни желания и за това, че вие ​​и нас се опитваме да направим Бирч по-добър. Оплачете се за продавача? Предложение за нова услуга? Имате ли страхотна марка, за която не знаем? Ще се радваме да чуем всичко, което мислите!

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Милен Върбанов
Милен Върбанов
4 months ago

Здравейте,

много се радвам на магазините ви. Живея близо до Оборище и ходя отвреме навреме в магазина ви там. Но го ремонтират и реших да ида на Жолио Кюри. Асортимента ви е много добър, но обслужването на Жолио Кюри не е на необходимото ниво за Берьозка Плюс. Освен това бих искал да попитам с каква квадратура горе-долу са вашите магазини – Берьозка и Берьозка Плюс. Питам ви това не от любопитство, а от професионален интерес.

Администратор
Admin

Здравейте и благодарим за обратна връзка. В отговор на въпроса ви – магазините са с различна квадратура от 40кв.м. до 80кв.м. Изключения правят няколко магазина, като един от тях е този на Жолио Кюри. Ние го ребрандирахме преди известно време, така че марката “Березка Плюс” вече не съществува. Заповядайте отново!

Димитър Кондов
Димитър Кондов
4 months ago

Здравейте.Днес купих 2 сметани Senoliu -30% жирности от магазина Ви в Стара Загора. За моя голяма неприятна изненада и двете имаха петна от мухъл отгоре. Срока на годност, който е на опаковката е 22.04.2020. Нашето семейство е постоянен клиент на Вашата верига.И друг път сме имали малки проблеми, лепнеща сьомга, стари покрити с бяло бонбони. За първи път Ви пиша за да можете да вземете мерки и да ни радвате и за в бъдеще с продуктите си.На рафта имаше още доста сметана.Дано и други клиенти да не се окажат в нашето положение.Направил съм снимки, ако Ви трябват. Разберете, че не… Read more »

Администратор
Admin

Здравейте, благодаря за обратната връзка! Настина нямаме подобни сигнали във веригата, ако намерете време – заповядайте в магазина, ще ви подменим стоката или ще ви върнем сумата. Още веднъж, Благодарим

Георги Динков
Георги Динков
3 months ago

Здравейте.Искам да попитам защо не си оправите сайта. Преди имаше описание на продуктите предлагани в магазините и от кого са произведени.Сега няма нищо като искаш да разгледаш продуктите.

С най-добри пожелания.

Администратор
Admin

Здравейте
“Продукти” е в процес на разработване.
Определено ще го допълним.

Даниела Лалова
Даниела Лалова
2 months ago

Здравейте, дългогодишен почитател съм на веригата Вашата верига магазини и със задоволство отбелязвам, че с времето се подобрява политиката компанията спрямо клиента. Редовно пазарувам от централните магазини. Искам да отделя специално внимание на обекта, който е на ул.Солунска (предпочитан от семейството ми).Качеството на обслужване и компетенността на работещите (не дефинирам длъжностите, тъй като не съм запозната) за мен е най-високо ниво. Има приемственост между различните хора през рализличните периоди. Напоследък срещаме там с Боби, който има талант за комуникация с хора и компетентността да управлява. Специални адмирации към неговата работа и отношение към фирмата. Няма да отправям негативни забележки по… Read more »

Видка Атанасова
Видка Атанасова
2 months ago

Привет. Името ми е Видка Атанасова. Ваш редовен клиент съм и любител на руската кухня и продукти. Основно купувам от магазините в Пловдив гречка, пшено , възползвам се и от готовите храни понякога. Поздравления за новият ви сайт. Изглежда добре , а и онлайн магазинът също се поддържа добре. Но… има нещо , което ми липсва… нещо което очаквах с нетърпение всеки месец… това е месечния ви журнал… вътре откривах интересни истории, списваше се доста приятно , дори съм минавала да си взема от магазина понякога само журнала и нищо повече… но ми липсва тук в сайта… свалях си го… Read more »

Администратор
Admin

Премахнахме списанията, за да ускорим сайта.
Ново решение все още се разработва, така че за всички посетители би било възможно най-удобно и бързо да намерят това, което търсят.
Сега се концентрираме върху фирмените новини и седмичните промоции, така че те да са достатъчно бързи и разбираеми за всички.
Благодарим Ви за отзивите, отчитаме желанията на всички наши клиенти.

Видка Атанасова
Видка Атанасова
2 months ago

Чудесно. Дано намерите решение за журналите. Все пак електронния журнал пести и хартия и се грижи за природата, а и е удобен за разглеждане по всяко време.

Ралица
Ралица
2 months ago

Здравейте. В предишния сайт имаше рецепта за крем за торта с блатове медовик, но сега не я откривам. Ще бъде ли възможно да я публикувате или да ми я изпратите? Благодаря предварително 🙂

Администратор
Admin
Reply to  Ралица

Добър ден!
Наистина – премахнахме рецептите от сайта.
Секцията с продукти все още се разработва.
Но можете да гледате рецептата в последното ни кулинарно видео за блог:
https://youtu.be/9X6h8j-07Xo

ели
ели
2 months ago

Здравейте, има ли някаква конкретна причина от магазина на Витоша да гърми нон стоп музика на високи децибели?

Питам като живущ и потърпевш

Администратор
Admin
Reply to  ели

Благодаря за доклада.
Вече е изпратено съобщение до мениджъра. Вече трябва да се вземат мерки.
Винаги се радвам да помогна.

Борислав
Борислав
1 month ago

Здравейте! Поздравления за новия сайт! Пожелавам Ви успехи и много нови клиенти! Аз купувах гречка Ярмарка , но сега не я виждам. Бихте ли казали дали ще се поддържа в бъдеще!

Администратор
Admin

Поради затварянето на границата доставките на елда бяха ограничени.
Ако всичко върви добре, тогава приблизително в средата или края на юли “Панаирът” отново ще бъде в магазините.

Биляна
Биляна
1 month ago

Не е лошо да публикувате работното време на обектите си!

Администратор
Admin
Reply to  Биляна

Ние проверяваме вашата информация. Но ако посочите кой магазин, ние ще го поправим по-бързо.

Ивета Христова
Ивета Христова
1 month ago

Попринцип живея в Надежда, но работя в центъра. Най-често пазарувам в магазинът на Солунска. От скоро там работи едно ново момче, чието име не помня обаче е страхотен търговец и много любезен продавач. Адмирации, пазаруването при него е удоволствие. Нямам навика да пиша отзиви където и да е, но в тази ситуация нямаше как да не напиша, тъй като съм много доволна.

Даниел Петров
Даниел Петров
1 month ago

Във сайта къде са цените или кога как дойде

Администратор
Admin

Цените са в нашия онлайн магазин.
Не планираме да добавяме към текущия сайт.

НадяКирязова
НадяКирязова
1 month ago

Ключодържател Чибурашка дали има в наличност?

Администратор
Admin

за съжаление не

Светла
Светла
1 month ago

Здравейте, пазарувам често от вашия магазин на улица Солунска и желая да благодаря за отзивчивостта на един ваш служител от този магазин – Боби за грижата му и отношението му към клиента -нещо изключително рядко срещащо се в наши дни .Боби -благодаря ти ! Независимо дали покупката ми ие 3 лв или 30 лв – персоналното отношение към клиента го има!Искрено се надявам твоите рабодатели да успеят да те задържат на работа и да те мотивират подобаващо. Магазинът също така винаги е зареден , продуктите са свежи и пресни, останете все така позитивни, добронамерени и усмихнати! И ако има възможност-добавете… Read more »

Администратор
Admin
Reply to  Светла

Много благодаря! Винаги се радваме да ви видим в нашите магазини!

Андрей
Андрей
1 month ago

Добрый вечер.

Хотим отметить качество обслуживания и прекрасную клиентоориентированность магазина на Солунской (София) . Отдельное спасибо менеджеру Бобби. Эталон правильной коммуникации с клиентами и просто прекрасных человеческих качеств.

Администратор
Admin
Reply to  Андрей

Спасибо! Рады вашей оценке!

Борислава
Борислава
1 month ago

Здравейте, мога ли да попитам що за странна промоция имате. Всички видове кондензирано мляко са на една цена, но промоцията важи само ако купя три еднакви. В това няма логика а м и ощетява като ваш редовен клиент. Така или иначе си взех три бурканчета, варена, с кафе и обикновена, но не получих промоция. Тези дребни детайли вгорчават вкуса.

Администратор
Admin

Извиняваме се – това са временни затруднения със софтуера, които не могат автоматично да зададат отстъпка в фискален бон. Тази промоция работи по такъв начин, че да се избегнат грешки и недоразумения. Но ние вече работим по него и скоро ще можете да закупите микс от кондензирано мляко за тази промоция – следете новините на уебсайта или в официалната ни страница във Facebook.

Дина Велкова
Дина Велкова
24 days ago

Здравейте, До днес се отнасях с подозрение към хвалебствените коментари по сайтовете. Всеки търговец има приятел, съсед, брат и сват, та от всеки по един пост – ето ти харесван магазин. Сега с признателност към хората на “Березка” пиша това. Утре имаме годишнина, любители на руската кухня сме и логично сме постоянни клиенти още от първия магазин в София. Купих пакетирани две големи диви риби мариновани. Разрязвайки рибата се натъкнах на неприятна гледка. Позвъних на два от телефоните, които открих. На втория се свързах със служител, на когото обясних проблема. Получих спокоен и адекватен отговор да върна рибата в магазин… Read more »

Администратор
Admin

Благодаря!
Това е само наша работа.
Ние ценим всеки клиент!

Георги Станчев
Георги Станчев
13 days ago

здравейте, пиша винвъв връзка с продукт сьйрок който преди се продаваше принвас и стоеше в хладилната част. Днес си купих за пореден път този продукт от магазина ви в рунг мол софия. взех един брой от нещо като фризер но не обърнах внимание.. след като го отворих и едва не си счупих зъбите, се оказа, че това не е меко а вече е твърдо. колежката ви вдигаше рамене и ми обясни как това седяло там винаги. а аз повярвайте ми и от ваш магазин и в санктпетербург съм ял, на такова състояние на този продукт не бях попадал. лично аз… Read more »

Администратор
Admin

Здравейте, г-н Станчев.

В голяма част от магазините ни този продукт се продава във фризери в замразено състояние ( минус 18 градуса), както е указанието на производителя. Необходимо е да изчакате 20 минути и продуктът ще стане по-мек. Прави сте, че в Русия те се разпространяват охладени, но тук все още този продукт не е толкова разпознаваем за нашите клиенти. Настина, съжаляваме за причиненото неудобство и се надяваме, че ще останете наш клиент.

Красимира Малинова
Красимира Малинова
8 days ago

Здравейте, какъв ви е критерия за подбор на персонал.Кандидатствала съм много пъти за вашите магазини.Дори имам абонамент на вашите обяви и виждам, че търсите редовно хора.На какво ниво трябва да е руският език.Имам доста опит в търговията.

Администратор
Admin

Критериите за оценяването на кандидате са посочени в самата обява, С предимството се разглеждат кандидатие със свободно владеене на руският език.

35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x